Mor och Far

Snart är vi tre, ja det är 17 veckor kvar men det smäller bara till så är det sommar. Nu har alla barnen här uppe i norrland sportlov, sedan går det några veckor och då är det påsklov, efter påsklovet så kommer människorna tillbaka ner från fjällen och då står nästan hela västerbotten i blom. I år är påsk mellan den 1-15 april, det blir nog en av det få åren jag inte firar påsk i fjällen. Men jag vill verkligen upp som vanligt, åka skoter och vara som alla andra men det kommer aldrig att fungera när jag har så ont som jag har. Peter har ansök om semester, men han tror själv att det inte kommer att gå. Peter är så less nu egentligen så han skulle behöva lite semester. Iaf sedan går det bara några veckor och då är vi inne i maj. I maj fyller alla år så då har man fullt upp med det och i juni är det också fullt upp med födelsedagar, midsommarfirande, städdagar i byn och en massa sånt. Så juli är snart här med min lilla bebis.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer ni inte upp? :(

2010-03-12 @ 12:45:19
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0