New moon

Gjorde som sagt en god gröt frukost och fastnade i den omtalade boken. Jag älskar verkligen Twiligth filmerna, men böckerna ska man läsa före inte efter. Det är svårt att kombinera bilderna som böckerna ger med bilderna filmerna ger. 1a boken har dom verkligen med mycket, fattas lite av Bellas känslor men annars tycker jag dom har gjort en underbar tolkning av boken. Andra boken är betydligt bättre än första boken med samtidigt är det ett tag sedan jag såg New monn på bio. Jag tänkte läsa den sedan köpa 3e boken innan den börjar sändas på bio.

Nu ska jag dola på med lätta hushållssysslor sedan återgå till fantasins värld





Vem tycker inte att Edward är underbart attraktiv

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Föredrar Jacob, även om Edward är snygg att titta på :)

2010-03-17 @ 00:47:54
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0