Oväntat besök

Igår fick jag oväntat besök, jag som skulle vara pigg till mitt inbokade fika på stan, men icket. Jag fick nämligen besökt av svägerskan och hennes 2 underbara döttrar, som tyckte det var jätte intressant med alla grejer i barnlådan, vagnen bärselen och alla gosedjur. Så när jag skulle fara iväg kunde jag inte röra mig alls, var helt död la mig i åter igen och försökte fokusera på tvn.  Därför blev det inte heller några roliga bilder igår men idag blir nog en bättre dag, är fortfarande mer öm än nödvändigt men gissar att om jag bara tar det lugnt en stund till så går det snart över.

Tänkte idag göra ordning Pasta och pastasås så älsklingen får en massa gott tills nästa vecka. Sedan blir det och ta fram från frysen. Peter var så duktig igår han gjorde faktiskt pajen och alltihop, verkligen impad över hans resultat i köket, även om det fortfarande ser ut som ett bombnedslag.



2009

Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & gravid

Tack, fast kan inte hålla med om att den är liten längre. Börjar bli väldigt tungt nu ;-D

Grattis själv!

Allt är bara bra här, hur är det med dig? :)

2010-03-17 @ 09:08:52
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0