Pain

Klockan tickar iväg men jag har fortfarande ont, ont i hela kroppen. Vet verkligen inte vars jag ska ta vägen, idag värker det i i alla leder + ryggen och ljumskarna. Men allt var det värt för att ha lite kvalitetstid med syster. Är trött nu men har försökt att sova -går inte, alvedon hjälper inte och ligga och vrida sig i sängen till man är så utmattad att man slocknar av det är inte direkt uppmuntrande heller. Har inte hittat någon som var pratsugen ikväll, så jag orkar inte ringa några fler samtal för att få tiden att gå. Har kanske inte så mkt att säga, vad ska man vill att någon ska prata utan att man ska behöva ge allt för avancerade svar tillbaka.

Tröst äta godis kanske hjälper men inte med vikten iaf. Men vem vill bry sig under graviditeten



Träffade dock en söt liten parvel idag också, var så söt som socker och han var inte alls så blyg som jag förväntade mig. Upp och bära, gå runt i med hans små fingrar kramande om mig och nyfikna blickar. Helt underbart söt liten sak. Det är då jag ser tänker hur mycket jag saknar lill grodan som förvisso kommer h#n snart också men allt är värt för en liten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0