Smeknamn på bebben

Kärt barn har många namn som man brukar säga men, än så länge har vi testat oss på Pyret, lillen, bebben men det jag kände bäst för är nog Lill Grodan, den hoppar omkring inne i magen och rör sig hela tiden, dessutom verkar jag bara köpa en massa limegröna grejer till lill trollet. Min sambo tycker däremot att lill grodan inte var någe smikrande.


Rolig grej om groda

Det är så att min sambo hatar grodor, finns inget värre. Ja rätt som det var dök det upp en groda hemma i vår källare, i garaget dessutom, min sambos älsklings plats. Grodan var som halvgroggy och ville inte röra sig, modig som jag trodde jag var tänkte jag att jag kunde ta bort den. Men ikket min sambos rädsla smittade av sig och jag vågade ingenting eller ja jag försökte putta på den lite granna med en sop men vilket ledde till den börja röra sig mera aktivt. Jag springer skrikandes därifrån och vi går inte ner till källaren förrän grodan är borta, min sambo är helt hysterisk och vågar inte gå ner dit på några veckor. Tur vi hade några snälla kompisar i samma veva komme förbi på ett besök. Där dom fick ta bort varelsen.


Dom skottar våran gård!! fy fan va bra! vi har nämligen haft en oskottad gård den senaste veckan, våran lilla toyota har varit inlåst länge nu men nu kan vi äntligen ta oss fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0