Sömn

Ja ännu en misslyckad fredagkväll kan jag tänka mig är så himla trött redan nu, men jag ser fram emot helgen, med en helt del besök, god mat och pyssel, tänkte sätta igång och måla imorgon. Då lär jag nog piggna till, har nu också i flera dagar varit sugen på att pröva mina nya fina silicon muffinsformar som man bara kan slänga i diskmaskinen när man är less.

Emsan och joel skulle komma hit imorgon, bjuda på mat och vara allmänt social. Dom åker snart så man lär säkerligen bli hemskt ensam utan dom. Men om allt går som planerat kanske man kan åka och hälsa på dom, beroende på när jag klämmer ut grodan. Sedan kommer dom väl upp åtminstånde närmare dopet iaf.

Konstigt att jag redan har börjat tänka på dopet, när inte ens ungen har kommit ut än.

Dop 09

Nellie



Melivn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0