Trött morgon

Vaknade flera gånger i natt, hade ont i ryggen och valde att inte störa älsklingen som har hostbesvär, han låter som att han inte ska få någon luft när han får sina hostattacker. Lider med honom även om jag har lite hosta är det inte alls lika allvarligt, det går nog snart över. Kunde inte somna om när jag vaknade vid halv 6 tiden imorse så den här dagen lär bli lång. Önskar verkligen att jag hade ett badkar, så man kunde bada då skulle jag absolut gjort det nu. Men här på nedervåningen kommer det aldrig bli något badkar är alldeles för litet för att det ska rymmas. Men inom en tioårs period ska vi iaf ha badkar där uppe. :)

Vi investerade i lite påskfjädrar igår, så vi får lite att göra någon dag ska vi göra iordning lite påskris. Är hemskt roligt att få dola på med lite sånt, har inte så mycket grejer men det är inte det som är grejen. Blir vi då hemma över påsk så är det nog lite roligt med lite påskris och sånt.

Nu ska jag lägga mig på soffa och läsa några sidor. Sedan kanske det blir möjligt att kläs sig och sminka mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0