Trött och gnällig

Igår var det en lång dag, men hann ändå med rätt många bra viktiga samtal. Pratade med min chef, tänkte komma in till stora staden för att fylla i papperna till havandeskapspenningen.

Ringa till FK för att se vad dom hade bestämt men jag skulle få besked i slutet av nästa vecka.

Ringde och kollade upp lite om hur ont man ska ha och va jag ska göra. Rådet är i nuläget vila när det gör ont, kom in om det fortsätter och du ser samband mellan när du har ont. Okej vips va de klart. Känner mig mycket lugnare även om jag ändå gjorde som dom sa. Men kommer verkligen inte att pressa mig på samma sätt.

Peter kom hem och gjorde mat sedan for vi iväg till hans syskonbarn som fyllde år, som tur var vet nu lilla Moa om att jag har en bebis i magen så hon var inte alls lika krävande. Hon ville bara sitta brevid mig. Hon hade berättat på dagis att jag hade en bebis i magen och alla pojkar och flickor på dagis hade också bebisar i magen, otroligt gulligt. På vägen hem var jag helt slut, allt gjorde ont, dock ingenting i magen så de lugnar allt. Peter får köra super sakta.

Klockan är 9 och jag somnar nästan direkt, vaknar upp vid 1 och kan inte somna om förrän långt senare, jävla rygg! Peter väckare ringer vid kvart över 5 inge mera sömn denna natt blir nog bättre om några dagar. Känns som jag har feber och det värker i varje lem i hela kroppen. De gick tydligen halsfluss på dagis så vi ser om jag åker på det nu under påsk! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0