Trött

Vem är inte det när man vaknar klockan 5!! Kan bara inte somna om, liten började röra sig vet inte det var före eller efter jag vaknat. Tänker inte skylla på h*n. Har legat i ca 1 timma i sängen utan resultat att sova bara 5 timmar vakna några gånger under tiden, man blir inte på speciellt bra humör.

Jag vet inte vad som är vanligast att man har dåligt morgonhumör eller att man älskar morgonen. Jag kan låssas att jag älskar morgonen, när jag jobbade var på skit dåligt humör, kunde jag ändå komma på jobbet glad som en lärka. Alla klagade över min lycka men jag tror verkligen att jag smittade av mig många gånger. Mitt jobb då ska jag faktiskt träffa människor, människor som har behov av hjälp och då kan man aldrig komma dit med nerdragna läppar och vara trött/sur eller ge en negativ energi. Jag tycker det hör till jobbet att komma dit glad. Visst har jag haft mina verkligt dåliga dagar men dom var otroligt mycket färre.

jag har lust att ge lite falsk glädje energi idag. Den är kanske inte helt falsk men ibland måste man kanske försöka vara lite mera glad för att göra andra glada. Ibland måste man faktskt vara glad för att man överhuvudtaget inte ska glömma bort sig själv.



signe 2008 (en månad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0