Två och en halv män

Ja första avsnittet på nya säsongen sänd snart på 6an, en av de få grejer jag ser fram emot ikväll. Sedan blir allt en ända lång väntan innan peter kommer hem.

Har dock hunnit göra mat, vilket jag trodde skulle vara mera jobbigt. Peter älskar tydligen pastasås men jag har inte varit något big fan of that innan. Varken när storebror, skolan eller mamma gjorde det har jag kännt något sug efter det men idag så tänkte jag att jag måste suprisa älsklingen med lite god mat. Så jag gjorde en skinksås och bara vanlig pasta och de blev så otroligt gott, la även in lite grönsaker. Har försökt idag att äta lite mera grönt för att få i mig hela kostcirkeln. Men suget efter något sött är ganska stort just nu så jag ska nog ta fram lite frukt och äta upp det framför tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0