Varit duktig

Idag har jag varit super duktig, klockan 11 hade jag gjort fyra matdosor till peter. Skött om lite blommor och diskat undan de lätta. Fick mig lite mat nu också, jag åt nämligen inte av de jag gjorde till matdosa var alldeles för mycket, så åter igen åt jag blodpudding och lite paprika. Kände mig lagomt nyttig då jag säker blir lite piggare av det, även om man inte ska tänka på vad de innehåller.

Till middag ska jag göra iordning paj, tänkte att när jag har lite mera energi slänga ihop lite paj, om jag bara gör pajskalet och sedan inreder en form så kan säkert peter göra köttfärsen som jag har tagit upp. Är kul när jag får lite matinsperation.



Tasteline har massor med olika tips om allt möjligt, blev super sugen på att ha barnkalas när jag kikade runt där. Men det är ett tag till innan någon bryr sig om hur det ska se ut.




Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Nej vi vet inte vad det blir, vet ni?

Hur mår du då?

2010-03-16 @ 16:56:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0