Åter igen grillat

Ja man ska ju passa på, när det väl är helg och solsken. Idag har det verkligen inte varit något höjdar väder som igår men det har ändå inte varit dåligt. Hade visst inge solskyddskrämer hemma så jag sket i det idag också, vilket resulterade i lite ömmande kinder. Men de lägger väl sig om någon dag eller två. Har ju inte suttit i något direkt solljus eftersom det mesta dels varit ett stort moln som skymde.

Försöket att bli på bättre humör gick väl lite bättre när vi spelade lite kubb, jag hann kassta 6 pinnar innan det ringde i telefonen och vi fick lov att avbryta det hela. Peter hade tagit upp fel sorts kött så när jag skulle marinera köttet ansåg jag att det inte gick och han var tvungen att åka och handla, som tur var så hade han slut på snus och var ändå tvungen att åka in till Sävar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0