Dag 2

Frukost
Gröt och en Macka med 1/4 paprika och lite gurka 3 dl mjölk

Mellis
Macka med 1/4 paprika och lite gurka 3 dl mjölk

Lunch
risifrutti

Mellis
Risifrutti, mjuk macka med 1/4 paprika och lite gurka 3 dl mjölk

Middag
2 dl potatismos, 1/4 paprika och 1/4 gurka och 1 laxkotlett 3 dl mjölk


Kvällsfika
250 g hallon 3dl mjölk

Idag så blev de lite stressigare med lunchen, peter var ute medan jag gjorde mig iordning så hann inte riktigt göra någon lunch så fick i mig en risifrutti istället. Så de gick ju relativ bra om man säg jag åt ju alla måltider iaf. Sedan om det vart en jämn för delning eller inte det vet jag no inte. Måste köpa fler risifrutti imorgon sedan köpa hårt bröd och mera grönsaker kanske lite go skinka också om ja nu inte ska äta ost på mackorna. Åhh va jag vill ha en kiwi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0