Dagen i korta drag

Ja är helt slut, imorse hade jag lite energi men de gick över, fick då sova ett tag men väcktes lite senare av telefonen. Det gjorde ingenting att jag vaknade men är skönt när man kan vara någorlunda utvilad även om man inte gör så mycket på dagarna.

Har fått en dålig vana att drömma mardrömmar vaknade upp 3 gånger bara i natt och är typ helt förstörd, jag minns inte vad jag drömt men jag är kallsvettig och rädd. Känns inte så bra men Peter håller om mig så somnar jag strax igen. De 2 nätterna före det vaknade jag också de är tråkigt man inte får så mycke helsömn även om man somnar om. Sedan om man vaknar när man ska vända sig och när man ska på toa så blir det några gånger vaknade bara fem gånger i natt av man var tvungen att skynda sig på toa. Men ju mer trött är man så går man lite på autopilot och man kan somna om igen. Skulle tom kunna somna sittandes :S

Sist då vi var och handlade så var vi på coop forum, efter vi kommit en tredjedel av affären så var fötterna så ömma dom såg ut som fotbollar, fick inte ens in dom i foppatofflorna eller ja de blev märken över hela foten och det käntes som korvskinn.

Men hur de än är så skulle jag aldrig byta bort att vara gravid, jag älskar ju min bebis över allt annat, hur kan man inte göra det. Förstår inte ens själv att jag kan älska de lilla livet så mycket redan innan de är fött.

Kommentarer
Postat av: åsa pettersson

Hej. Trevlig Blogg...Brukar följa den så där ibland. Du är så duktig som uppdaterar den ofta. Tänkte bara tipsa om stödstrumpor om fötterna sväller...Kanon skönt! Ha de så bra och hälsa peter. Tänkte oxå säga att allt slit som du har gått igenom, det kommer att vara värt varenda dag och innan du vet ordet av så är det som bortblåst när bebben kommer...

2010-05-24 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0