Dagens planer

Ja har inte så mycket planer för idag tänkte vila upp mig nu så jag inte dör av utmattning. Det såg ut igår som det skulle bli regn idag men nu när jag kollade smhi så skulle det vara 20 grader varmt ute och fullt solsken. Än så länge ser det lite mörkt ut men hoppas att molntäcket spricker upp och det blir fin väder idag.

Tänkte snart starta med min frukost så jag får träna lite på hur mycket man ska äta, tänkte att man får faktiskt kanske tänka över vilken period man ska starta detta, men starta jag så vill jag göra det ordentligt. Så nu idag och fram till forlossningen ska jag försöka följa alla råden som jag fick. Ja får se när jag fuskar om jag kan hålla mig till detta i en och en halv månad så skulle det inte vara så dåligt... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0