Dagens värme

Ja galet varmt de blev idag, man kunde knappt vara ute så vart var det. Men ut på äventyr ändå. Impulsshoppade ett billigt trägårdsbord med 6 stolar, en skottkärra, lakan och plastad frotte, badbalja och sittdel, nappflaskor, skötbädd och en massa grejer så nu kan vi verkligen stryka en stor del av "bra-att-ha-Listan". De som vi har lite av är kläder i storlek 50, men om inte annat får peter panik shoppa om vi får en liten plutt bebis som inte kan ha våra kläder. Har en hel del kläder i 56 så vi får väl se om de blir en pluttibebis eller not.

Lite färg jag har kunnat åstakomma mig men blev rödfläckig på armarna och de kliade som tusan så för länge i solen tror jag inte att blir någe mycket av i sommar. Det har lagt sig de mesta men jag bör nog hålla ett öga på min hud. Har ju fortfarnde kvar "kärleks bettet" på vaden som jag fick just när jag blev med barn. -Hel konstigt, ja menar de läker ju inte, blir inte mindre inte större klias inte, men märket tar ju upp halv vaden så de syns ju lixom :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0