Föräldrautbildning del2

Ja nu har jag sminkat mig och klätt mig för att åka ut en tur till Sävar på föräldrautbildningen. Jag tar en förbaskat tid på mig när jag gjorde mig iordning idag började vid 10 och blev inte riktigt färdig förrän nu?! Duschade, målade naglarna, sminkade, satte upp håret i en slarvig frisyr (kan inte säga att de blev så bra) letade fram kläder och smycken så jag inte ska känna mig så naken sedan åt jag lite lunch och packade handväskan.

Idag ska vi gå igenom kejsarsnitt och smärtlindring/avslappning så jag hoppas BM inte tycker att våra karlar ska nypa oss i benet eller något sånt. Men man ska väl aldrig bli förvånad. Förra gången blev jag ju lite smått besviken då vi i 1h pratade om hur graviditeten är fram till vecka 30, ja menar alla som va där är ju som medveten om va dom gått igenom de senaste veckorna. Men de kanske blir bättre idag. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0