Fru Sur Hagga Gnäbbgädda

Ja jag vet inte egentligen vad jag hade tänkt idag men jag känner mig besviken över dagen. Va de beror på vet jag inte heller, vad jag ska göra har jag ingen aning om. Peter är ute med Jim och brorsan dom förstör gräsmattan och kör fast med traktorn. Peter eldade upp skottkärrsdäcket så den nya skottkärran måste nu har nytt däck, otroligt lägligt. Kommer att sluta med att peter kör fast traktor jäveln ute på den där förbannade musåkern som är som ett sumphål.

Jag är på ett underbart dåligt humör men hur jag än försöker så blir det inte riktigt bättre. Känns som man bara vill skita i allt och vara på dålig humör, härja och vara otrevlig. Kommer säkert få ett utbrott snart, de behövs nog inte laddas upp så mycket idag. Försöker hitta orsaken till varför jag är på sånt häftigt humörn, så att det kan gå över eller att man kan göra något åt det, men finner inte någon egentlig orsak eller anledning till att vara på sämre humör. Jag vägrar däremot att skylla på bebben.

Jag vet ju om man ger sig tusan på en sak och bestämmer sig för att vara på bra humör så kan man faktiskt bara bli på bra humör. Men jag vet inte om jag har energin till att göra det eller om jag ens vill. Jag kanske vill vara en ******   *suck

Over and out / Fru sur Hagga gnäbbgädda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0