Gick bra idag

Ja det gick jätte bra att följa alla nya "regler". Men det känns verkligen som man äter mer än tidigare, fast man gör kanske inte det när allt kommer omkring, ja får se om det blir någon större skillnad på två veckor. Det är mitt första mål, sedan kanske jag ska be peter göra iordning potionerna ibland. Har hängt upp listan på kylskåpet så han ska kunna se hur jag ska äta. Han tyckte det var super iaf, men va ska han säga. 


Frukost
gröt, skorpa, 1 tomat, 1dl hallon, 3 dl mjölk, mjuk macka

mellis
3 dl mjölk mjuk macka med grönsaker

lunch
4 fiskpinnar, 2 potatisar, 1 tomat

Mellis
3 dl mjölk mjuk macka med grönsaker

Middag
1 kycklingfile, 2 dl potatismos, 4 dl ärtor

kvällsfika
250g hallon

Må vara inbillning men får man mat så blir man inte lika agressiv vill jag då påstå.
När jag är hos min mamma och blir sådär lagomt kinkig så säger hon åt mig att äta, hon får typ halv tvinga på mig maten ibland. Äter då och får tillbaka lite energi och blir på bra humör. Jag blir alltid lika förvånad att jag inte själv ska kunna bedömma när jag ska äta och min mamma nästan bara behöver titta på mig så kan hon säga när jag behöver sova eller äta. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Hairdesigner

jisses, va mycke det såg ut, fast det är ju så där man ska äta, då bli man vell allre hungrig heller :D

2010-05-20 @ 07:41:05
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0