Graviditetes hormoner

Jag borde göra någon nytta idag känns det som, har inte gjort speciellt mycke de senaste dagarna. Hormonerna virvlar överallt och jag är lättretligare än vanligt, lättare att bli arg och lättare att ta till tårarna. Men det går inte att styra, det blir bara så. Jag vill bara hoppa över den här fasen och bli mitt vanliga jag. Även om jag anstängt mig mycket under graviditeten och inte varit ett monster, så får man lätt skuldkänslor.

Jag är ungefär som vanligt kanske lite lättare att bli ledsen istället för att bli sådär galet arg men jag vill skylla på annat, det är inte graviditeten. Man är så konstig, man är medveten om hur man kan vara när man är gravid men man tror inte att ens symtom på galet skriksjuk eller hysteriskt tåranfall beror på hormoner och graviditeten? Hmpf ja jag säger då det man kanske inte är den smartaste i laget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0