Jag har bestämt mig

Ja jag har bestämt mig att denna unge ska komma ut senast på Wheels, eller ja jag tänker att den ska komma under Wheels helgen. Det är första helgen i juli om jag inte har fel omkring 3-4 juli. Även om de flesta förstföderskor går över tiden så kan jag inte tänka mig in i det, det finns verkligen inte i min värld att det ska gå över tiden. Egentligen är det ganska dumt men går som inte att ändra heller. Hur många som än säger att jag ska gå över tiden, så går det inte in i mitt huvud att jag ens överhuvudtaget skulle kunna göra det. Men bebben kommer ju ut när den kommer ut och man kan nog inte göra så mycket åt det hela för att skynda på det hela heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0