Målat en sida på ett fönster

ja nu är första färgen på fönstret målat, det blev bra, tog ca 45 minuter att putsa, måla och greja så nu kommer det bara att gå fortare tror jag. Peter håller nu på att förbereda för att kunna ta lös källarfönsterna han skulle klippa gräset närmast huset sedan skulle han putsa tror jag. Om en timma måste jag göra mig iordning för föräldragruppen börjar klockan 1 och man vill ju se någorlunda anständig ut.

Minskade på frukosten idag och känner mig inte alls hungrig. Men det är gott att äta lite grönsaker direkt på morgonen. En knaprig paprika eller en krispig gurka gör verkligen susen. :)

Ska äta blodpudding till lunch så peter får nog dola på med det medan jag gör mig iordning. Tur man har älsklingen!

Näe ut i solen tills man ska fara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0