Marknaden

Åh jag vill åka på marknaden som är om 2 veckor, har ingen aning om det är värt men jag vill åka på den. Kommer förmodligen plågas av att det är jobbigt att promenixa men skulle verkligen vara roligt att ta sig en tur till marknaden för lite impulsshopping och kanske köpa lite av varje beror ju på vad de har för utbud?! Näe får se om det finns någon möjlighet till det. Om jag hoppas så kanske det går vägen!

Gjorde nyss en till tavla till bebben men färgen flöt inte riktigt till sig eftersom det var så mycket jag skulle färglägga vilket resulterade till att den blev lite flammig, får se om jag använder den eller om den åker i sopkorgen.

Näe nu ska jag försöka ordna lite lunch så blir jag nog på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0