Min favorit

Idag vill ja ha min favorit klänning, en klänning från kappalh den är underbart skön men magen tar rätt mycket plats så jag vet inte om den blir lite kort. Så måste skicka peter upp på vinden för att leta rätt på några kortare leggins. Då behöver man inte vara så orolig över att visa upp allt heller. :S

Ska hoppa i duschen om en halvtimma då jag törs väcka min raring som är helt slut. Barnmorskan klockan 9 sedan ska jag köra peter till stan för att han ska byta däck på hans mammas bil. Malin ska komma förbi här idag och jag kände att jag har verkligen saknat henne nu när hon varit i ryssland.

Bilder från gården och helgen






Kommentarer
Postat av: malin

hahaha hur mamma ser ut :D

2010-05-18 @ 21:48:38
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0