Mormorsmormor

Min mormorsmor fyller år så idag ska vi iväg dit för att fira henne. Helt underbart tycker jag för det är fint väder ute så vi har nog möjllighet att sitta ute en stund. 5 generationer blir vi nu när bebisen kommer så jag hoppas att inget händer innan ungen är ute. Vill ha åtminståne ett kort med alla mammor i släkten. Efter besöket ute hos "mormor" så tågar jag och Peter hem till mamma för ett kort besök där. Vi ska låna släpis, men för tillfället så är det fullt med skot och rat på det så jag tänkte att morbror mattias och peter skulle hjälpas åt att rensa upp gården sedan köra iväg grejerna på tippen.


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

Det är okeej med mig, hur är det med dig?

2010-05-08 @ 09:07:28
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0