Nackspärr

Åh jag har sådan nackspärr blir galen av att man inte kan vrida huvudet som man vill. Men vad gör egentligen lite nackspärr när man ska få en liten POJKE. Jag som äldst i min syskon skara har alltid velat ha en storebror. Nu har jag gjort det, jag har gjort en egen storebror, för syskon kommer han att få så småning om.

Peter klistrade upp vägg dekorationen och det blev skit snygg är så himla nöjd, han bar även upp tv från sovrummet upp på vinden, skruvade fast den sista fönsterbrädan i vardagsrummet. Men det var inte det bästan utan han älskade min ugnspannkaka med äpple och fläsk. Han fick dock vispa ihop smeten men ja det var ju som jag som gjorde den ändå. Men tack underbara mamma, utan henne hade jag inte haft någon långpanna.

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

hehe okeej okeej. nej vi får väl se, det kan ju hända att han faktiskt växer till sig sen ;)

2010-05-06 @ 18:03:40
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0