Osociala pojkvän

Ja, han är himla osocial även om vi varit ute hela dagen så smiter han ändå ut och dolar på med saker han tycker är viktiga (det är viktiga saker som han dolar på med, men jag vill mysa). Självklart är han super duktig och super händig och underbar men man måste ju vila också. Är han då ute hela dagen så är det svårt att apa sig fast vid honom, han har sådant spring i bena.

Vi stod imot frestelsen att åka iväg sammanlagt 2 mil för att köpa godis i sista minut, vi var hemskt duktiga så istället går Peter ut! Ja va han hittade på för något har jag ingen aning om. Han bara "jag ska bara" och jag ser nästan Alfons framför mig. Ja jag ska egentligen inte klaga för han är fan super duktig min älskling. Har aldrig träffat någon som har så mycket spring i benen, när vi träffades från början var han inte alls lika springig, men efter husköpet och mycket att göra ut så blev det en del förändring.

Imorgon Barnmorskan, senare i veckan föräldrakurs och massor av jobb ute, solen ska visst skina lite granna i veckan och emot helgen så det blir nog underbart

Skottkärran

Nya ramar

 

Eftertänksam lillebror

 

Hungrig älskling

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kan väl bytlåna karlar du å jag. Jag behöver en som tar ta i saker just nu, men har en som bara vill ta det lungt å mysa....!

Alternativt att jag hyr din nån dag i veckan.??

2010-05-17 @ 10:48:18
URL: http://habba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0