Planer

Nu har jag varit så aktiv att jag vill inte alls vara med, har ont i hela kroppen och kan inte somna. Måste ju faktiskt klaga av mig lite även om jag är glad. Livet rullar ju på i sin egna takt, men nu ska man på fler kontroller hos BM och föräldragruppen börjar ju på torsdag så det finns ju grejer att göra och jag hinner kanske inte bli lika uttråkad. Ja super duper iaf


Roligt min fyraåriga tremänning sa idag

Bebisen komma ut nu!
-nä men det går inte, den kommer sen
Kan du inte öppna magen så jag får se bebisen
-Näe det går inte.. :)
Bebisen ska komma nu!
-Näe den är inte färdig än.. :)
Är bebisen svart?
-Haha näe den är nog vit

Lilla söta Teodor, han är allt för go, det var roligt att han inte var blyg för mig även om jag inte träffat han på hemskt länge. Det första han sa var att han tyckte jag skulle sova över hos han. Jätte mysigt att barn är så underbart härligt ärliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0