pyssel dag imorgon

Imorgon eller ja idag om man ska hård dra, klockan är ju nu 00. Peter ska skura och dammsuga huset möjligt vis lite granna uppe också för det har vi aldrig gjort. Vi ska sedan sätta upp lite väggdekoration i trappen, hittade nämligen jätte fina "klister märken" för endast 49:- på konstnärs shoppen i stan. Så nu ska lite sånt upp, när vi fått nya möbler till vardagsrummet har jag några dekorationer dit också. Jag ska själv pyssla på med lite dammtorkning och vattna lite blommor. Till lunch ska vi lyxa till det och göra ugnspannkaka åh jag är super sugen på det.

Ikväll har jag sorterat barnkläder har lagt undan allt som är lite flickigt och sedan lagt undan de som är lite stora i storleken typ stlk 80. Eller ja jag har väl inte lagt undan det, utan jag har väl gjort fina små högar här i datarummet som Peter kommer få bära upp på vindan imorgon. Insåg att jag kanske fortfarande har lite lite kläder i storlek 50? men man vet ju inte hur pluttig bebisen blir den kan ju hinna fläska till sig på 8-10 veckor. I storlek 68 har jag super mycket eller ja inte super mycket men rätt mycket även i 62 har jag en del plagg. I 56 har jag några plagg också det är kanske där jag ska snöa in mig. Är väl kanske inte så intressant och läsa om va min bebis har för kläder, men ja måste iaf få skriva av mig lite.

Snart är jag nästan klar med planeringen för dopet, något roligare. Tänkte även skriva ihop något cv till min syster som hon kan använda inför kommande jobb försök. Skulle egentligen gjort det idag men det blev inte riktigt så när jag hade så ont efter ha varit på smv, tog två alvedon och la mig och sov så nu är jag ju riktigt pigg igen. .

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v32

Hehe okeej, hur liten var du när du föddes då? jag vägde 2845 :)

2010-05-06 @ 10:43:20
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt att höra att det blir en liten pojke! Jag längtar efter att få träffa det lilla livet..

2010-05-06 @ 10:52:41
URL: http://sarapettson.blogg.se/
Postat av: malin

si himmla roligt linda men dopet? hur tidigt ska han döpas? jag skulle nästan vilja ha ett fint inbjudningskort ;) om du orkar hihi tycker om sånna här söta små lappar du kan göra någon fin text & en bild på POJKEN ;D

2010-05-06 @ 21:42:27
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0