Regnet som förstör

Ja nu sitter jag inne igen! Men det är bara pga av det regnar, detta hjälper verkligen inte sommarens solbränna. Jag har dock varit ute i ca 4 timmar idag så även om det inte var underbar sol så fick jag iaf andas lite friskluft ett tag.

Peter han är som bestatt av gräsklipparen, först stod han i typ 2 timmar i omgångar och försökte få igång den sedan så började de små dugga. Vilket gav mig tillfälle att häda och skratta lite. Men eftersom det inte spöregnar så klipper han ändå lite grann. Det är självklart att han ska få lite roligt, kommer bli ändå roligare att se honom med en traktor. Kommer verkligen inte få en mysig älskling i sommar då de finns så mycket att göra ute. Men jag tror att jag ska köpa hem lite tyg så jag och älsklingen kan göra sidorna på PVn, har vi lite och göra och de regnar kan de ju passa.

Näe får c om jag hittar lite att dola på med fram till älsklingen är less på att klippa gräs.

Kommentarer
Postat av: Maria, fd. Holmsundsbo

GRATTIS LINDA! :) Vad spännande att ni ska få barn. Och jag såg att din systeryster gått och blivit frisör - bra yrke :)

2010-05-13 @ 17:51:03
Postat av: Emma - ung 20 år mamma till william

Grattis till gradiviteten. Hittade hit till din blogg av en slump bara, riktigt fin blogg har... Så kul att hitta andra unga mammors bloggar :)



Kramar

2010-05-14 @ 00:33:22
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0