Så himla slut

Idag har varit en fullspäckad dag, vaknade som vanligt tidigt sedan frukost snabbt börja de rulla in människor och helt plötsligt hade vi släktträff. I hetaste värmen var det mest kjell som jobbade och stod i medan vissa av oss avnjöt 3 kaffe pauser. :) solen har stekt på och som varmast var det 33 grader ute. Jag smörjde mig självklart inte någonting så jag har mig själv att skylla när jag kommer se ut som en kokt kräfta, ska jag vara ute imorgon också så måste jag ha solskyddsfaktor.

Vi hann skrapa och grunda ett större fönster och 4 källar fönster så jag är verkligen super nöjd, hann dock bli lite hysterisk när saker och ting skulle bestämmas och jag inte fått tänka klart hur jag vill ha allt. Som tur kunde vi lägga ner vissa oplanerade projekt och jag kunde bli som mera människa. Vi tog ut en massa ris och lite träd, fixa med alla buskar och tagit bort kantsten och ersatt det med trä stockar istället. Jag är verkligen super nöjd men hemskt trött så alla som varit på besök eller varit här och hjälpt till vill jag verkligen tackar för en underbart bra dag. :)

Huden bränner lite av allt solsken som jag fått idag men jag har ju längtat efter solsken så jag bör inte klaga. Älskar att vara i solen även om jag inte kanske bör vara i den överhuvudtaget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0