Senadrag

Ja ni vet, i vaderna, helt sjuk vad jag har det man vakna på nätterna eller på morgonen av att hela vaden krampar ihop och man är tvungen att gå en stund för att få till benet till det normala. 

Jag trodde de överdrev när jag läste på internet att man kunde få senadrag på nätterna och att man inte skulle sträcka på vaden när man var gravid. Jag blev duktigt skeptiskt till det hela och viftade bort det. Men va fan nästan varje natt vaknar man av jävla senadrag i benet, jag blir galen. Det är inte speciellt skönt ska jag tillägga.

Idag ska jag försöka göra några fler tavlor/bilder iaf använda min kreativitet till något nyttigare än att sitta vid datorn, men först ska jag vakna till riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0