Sexy Mama

Ja vill inte alla få den benämningen på sig själva när man slutat vara gravid och bara är Mama. :)

7 veckor 1 dag kvar tills beräknad födsel, helt otroligt vad tiden snurrar fram. På lördag så åker vi till Braxsele för att fira Syster, Mamma och Pappa. Härligt när man kan slå ihop allt så man for en heldag istället. Jag har just inte köpt något men snart ska väl det vara ordnat också. Har varit upp 5 gånger i natt men som tur kunde man i princip bara somna om efter en stund igen så helt slut är jag inte.


Veckans händelser
Går in i en ny vecka imorgon
Föräldragrupp på tordag
Ultraljud på fredag
Fira Syster, Mamma och Pappa
Marknad på söndag

Vi ska även fira Peters pappa och morfar någon gång under veckan, men Anna hennes familj skulle göra det på lördag och då ska jag till Mor och Far så det går ju inte, vägrar att stressa från bjurholm till hörnefors för det inte. Så får se om vi gör det på fredagen eller om vi tar det på söndag. Men på söndag så är det marknad här i samhället så det skulle jag ogärna missa faktiskt. Men det löser sig efter några dagar säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0