Släkt träff

Efter några timmar med släkten slutade jag räkna hur många kommentarer jag fick på hur otroligt tjock jag var och hur mycket större jag skulle bli. Otroligt uppmuntrande om jag får säga mitt. Har man någon speciell förmån att säga till gravida vad man tycker? alla verkar ju tycka det iaf...
"Typ hej, gud va tjock du har blivit" eller "ja de är ju mycket roligare och få flickor" "ja jag beställde ju en flicka" "ska du verkligen bryta traditionen och få en pojke?" Vad bra att man välkomnar min lilla bebis!

Ja menar tror dom inte att jag sett mig i spegeln de senaste halvåret eller? Kanske man ska ursäkta sig med att vara gravid och lägga märke till hur alla andra ser ut och beter sig. "ja lagomt fet du har blivit" sedan så ringer man och säger det dagligen i några månader. Man kan säkert få den personen att ta livet av sig. Känner vilken längtan man får att träffa andra människor, för dom är ju så underbart trevliga! Sluta klaga och säg hur jag ska göra då, just nu? - Jag blir trött

Roligt att några få iaf märkte att man lagt ner typ en och en halv timma på att sminka sig, lukta gott, hitta en något roligt att ta på sig.

Smarta
?
Undra om någon kom på idén? Ja vet vi tar den mest hormonella kvinnan i rummet och säger att hon är tjock! Aha käntes som man var riktigt smart då eller not!


Snart eller så kommer jag nog få ett hysteriskt anfall till nästa person som INTE bara kan vara tyst.





Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker iallafall att du är JÄTTE FIN!! å inte tjock, du har den perfekta gravid magen å jag är SJUKT avis :( vill också ha en sån mage... jag ser ju bara fet ut, vill inte ens ta bilder på "eländet"



kram kram

2010-05-09 @ 08:27:49
URL: http://tokie.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

förstår inte hur man kan önska bort vissa kön, likadant som med min brors tjej hon bara får jag en tjej gör jag abort. för min dotter ska ha en storebror

2010-05-09 @ 19:50:10
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0