Solen skiner idag :)

Gårdagens tabbe

Frukost- 2 dl lätt yougurt, 3/4 musli, 2 skorpor m smör

Lunch- blodpudding 3 skivor, halv tallrik med broccoli

Middag- Korv med bröd, åt en korv för mycket, lätt läsk 3dl

Kväll- Kexchocklad, vindruvor, körsbär, banan, päron, apelsin lätt läsk 3dl

vi var uppe till tolv och såg film jag var super godissugen. Idag ska jag vara duktigare känns så dumt att man tabbade sig redan på dag tre, jag vet ju att jag kan! Käntes lite bättre när vi faktiskt hade varit ute rätt mycket under dagen och att jag följde med på affären då har jag åtminstånde förbränt lite granna.

Näe men idag ska jag vara ute det är redan vackert väder, fönstret vi målade igår ser verkligen jätte fint ut. Grannarna är underbara och jag njuter bara av tillvaron i huset. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0