Solsken för dig

Ja blev sol ändå idag, vilken tur! Jag har legat ute nu i två timmar, det var roligast när peter var ute samtidigt med mig. Han har nästan burit bort allt ris och sedan klippit gräsmattan idag. Duktiga älsklingen, jag gjorde iordning stor kok och peter fick fem matdosor och en lunchpotion nu då. Så han kunde frysa ner tre stycken till senare. Älskar att ha färdigt så vi kan äta va vi vill till middag och kan kan få en bra matdosa. Jag själv åt fiskpinnar och potatis till lunch, verkligen super. Ha varit mätt hela dagen idag och jag tog nyss en macka till mellis så tänkte göra mig kyckling sallad till middag man vill verkligen ha något lätt när det är så varmt.

Mina ben ser helt galna ut och stinn är dom, verkligen fullt med vatten. Inte bra, man ska tydligen motionera och dricka mera vatten för att de ska minska. Har haft fötterna i högt läge medan jag var ute men det hjälpte inte så jag tror jag ska pröva vara inne nu en stund för det spränger så i fötterna om jag ska gå inte så skönt alls.

Imorgon ska peter försöka måla lite fönster. Tänte häckta lös dom och tvär putsa dom och sedan måla dom, torktiden var ju bara 6 timmar eller något sånt så innan peter far på jobbet kanske man kan hänga tillbaka det.

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v34

Haha ja precis :P uscha, gillar hellre att skriva ;) hur mår du då?

2010-05-19 @ 21:11:17
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0