Städat

Snart har vi ett rent hus igen, peter har snart torkat klart alla golv. Jag kunde hjälpa till lite, dammtorkade lite fönsterbrädor, hyllor sedan så vattnade jag blommorna. Peter gör betydligt mycket mer men han säger åt mig att inte överanstänga mig så mycket. Bära upp lite grejer på vinden sedan så tänkte jag försöka få peter att hänga upp vägg dekorerna som vi köpte igår, han hatar att göra sånt men inte ska han få slippa inte. Ska snart börja på den efterlängtade ugnspannkakan.


Håller på att gå igenom vad vi kan tänkas behöva köpa till liten, skulle ha gjort en lista för hand så man lätt kan ha med sig överallt. Tänkte bara köpa pytte lite kläder till, någon hjälm mössa och möjligtvis en mindre pyjamas.

De som fattas är de mest tråkiga att köpa typ: ammnings bh, kupor, matersättning, blöjor och en del sånna grejer mest typ apoteksgrejer. Men ska göra en lista och sedan fara och shoppa när jag får lite pengar den 25:e Men jag hinner nog fara ut och köpa lite grejjer innan dess men ska försöka hålla mig.




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade faktiskt tänkt komma när jag har semester! :) Åsa har ju också fått då så jag tänkte passa på att hälsa på er båda två. Jag kommer jättegärna på dopet! Bara jag vet när det är så att jag kan ta ledigt :) Haha, jag är inte rädd för dig ;P

2010-05-06 @ 12:34:55
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0