Ultraljud 3

Imorgon ska det ske, kommer att göra ett ultraljud till, ett 3:e. Äntligen kommer jag få se skruttungen min, kommer även att fråga efter kön denna gång. Vet inte riktigt vad jag tänkte när jag inte frågade på rutinultraljudet i vecka 18. Både jag och peter är så otroligt nyfikna nu att det skulle vara en hemskt besvikelse om vi inte kunde få se imorgon. 

Hoppas att jag kan bli lite tröttare så morgon dagen kommer fortare, känns som julafton när man var barn. Inte alls så trevligt som det låter om inte annat så kommer älsklingen snart hem från jobbet och då borde jag absolut kunna somna.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite granna så kommer sömnen kanske lite fortare.




Kommentarer
Postat av: jenny

jag blir sjukt ledsen om jag inte får ett sms sen men vad de är för något i eran mage :) Jag gissar på en flicka som du vet

2010-05-05 @ 09:17:31
URL: http://tokie.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v32

Jasså vad kul :) fan vad nice. ska det bli spännande ;)

2010-05-05 @ 12:07:14
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: kim

varför 3 st UL? :)

2010-05-05 @ 12:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0