v 32 in mot vecka 33

Ja helt galet vad tiden går fort, nu rusar bara veckorna fram. Men det är då man på riktigt börjar tänka på det som komma skall. Bebben ska ju ut härifrån magen också, låter inte alls lika trevligt nu idag som de gjorde för någon vecka sedan. Men jag är iaf fortfarande rätt lugn och jag ser fram emot föräldragruppen som startar på torsdag. Att de sedan var mitt på dagen blev jag jätte nöjd då har peter möjlighet att följa med iaf nu. Men jag vägrar bli nypt eller nått för att kolla smärttröskeln, varför skulle man vilja göra det för? Ont i onödan?

Idag ska jag iväg och träffa en kompis och fika och självklart fick jag brev igår om att jag hade en tid klockan 14 hos en dietist. Ja det blir nog bra, hoppas på att jag ska få lite bra tips men mest som jag kan använda efter liten kommer. Håller verkligen på att tagga mig själv till att redan nu att börja kämpa direkt med vikten efter lilla tjockisen kommer ut från mig. Fram till vintern kommer kan man vara ute och gå och jag hoppades på att älsklingen skulle vilja följa med från början eftersom det kanske drar igång en på ett annat sätt. Sedan när det börjar bli kallt så vet jag själv att det inte kommer att gå så bra men då har jag ju fått hem pärlan som man kan ha inom hus.

Kommentarer
Postat av: Jessica - Hairdesigner

Klär man sig varmt kan du gå ganska långt in på vintern :) Å ju längre man håller på desto mer taggad blir man . :D

2010-05-18 @ 08:30:57
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: Jessica - Hairdesigner

Du ska få en godispåse :D

2010-05-18 @ 08:39:13
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0