v33

Idag går jag in i vecka 33 hur super som helst! Jag känner mig super glad mest för att det börjar närma sig slutet av graviditeten och min bebis är snart ute :) 49 dagar kvar till BF tyckte jag nyss skrev att det var 100 dagar kvar. Men egentligen är ju bebisen klar i vecka 37 så det finns en liten chans att han vill komma redan om 28 dagar haha vad är 28 dagar, det är ju ingenting. Tiden rusar bara förbi och jag älskar mina små killar.

Lillkillen sparkas inte speciellt mycket nu men jag har kanske så mycket annat i hjärnan att jag inte ens registrerar vad som händer i lillmagen.

Har en nykärs period med Peter just nu, är otroligt mysigt. Vi pussas konstant, kramas, kelas ligger och mysas på morgonen, tar en härlig dusch tillsammans. :) Är så underbart när man blir sådär nykär att det pirrar i magen.

Jag och Peter första året 2007


Kommentarer
Postat av: malin

så himmla mysigt :) man bli kär bara av att se & läsa :)

2010-05-25 @ 20:40:47
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0