Väntas solsken

Ja idag väntas solsken, jag ska göra iordning mig för att vara ute i princip hela dagen så lite oömmare kläder, ta upp stor stek till middag eftersom vi blir fler än vanligt. Mamma, pappa, mormor och Kjell kommer för att hjälpa till ute och med fönsterna. Så jag hoppas att man hinner iaf skrapa en del fönster och kanske börja kitta också för den delen, man får ta några fönster åt gången, köket och sovrummet blir de första sedan tar man arbetsrummet och  sist vardagsrummet. Jag väntar inte att man ska hinna ta alla fönster idag men hinner man skrapa 4 fönster och grundmåla dom så kanske man kan kitta dom imorgon alternativ måla dom imorgon så dom riktigt får torka över dagen.

Vi åt ute på de nya möblerna för fösta gången igår, åt lax gjorde vi också det hör nämligen inte till vanligheten. Men det var gott så jag hoppas peter vill ha de fler gånger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0