Vem vill vakna halv fem?

Ja sagt och gjort Linda vaknar halv fem, otroligt tråkigt för jag vill verkligen ge Peter en sovmorgon till åtminståne klockan halv åtta detta ger mig några timmar för mig själv som kan vara skönt ibland men nu är jag sugen på att umgås.

Alla möbler är nu ihopskruvade och de blev inte så många delar kvar som Peter sa igår? va man nu menar med det. Vädert är inte uruselt ännu så det kan bli några timmar med sol. Så då ska jag puscha på peter så vi kan få de ännu finare på gården. Men man skulle haft en skottkärra, lite lättare att last skrot och brännbart på istället för att springa fram och tillbaka hundra gånger. Men vi ska fara och införskaffa oss en sådan kanske imorgon, det är en super bra, bra-att-ha-grej.

Nu har jag gjort tre tavlor till bebis så när vi har möjlighet att åka in till staden ska jag köpa mig lite ramar. Får se om jag kan införskaffa mig några billiga små ramar och akrylfärger så kan jag pröva måla lite. Akryl tycker jag är mycket lättare att hantera jämför med olja men ja tekniken kommer väl senare just nu har man ingen erfarenhet alls. 




Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v33

Åhh vad duktig du är på att måla :)

2010-05-13 @ 10:40:17
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: malin

ååå va roligt vilka fina bilder så himmla kul ses i morgon :D

2010-05-16 @ 19:21:09
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0