Virrpanna

Hemkommen från en liten utflykt, känner mig helt utmattad även om jag vilat under dagen så är jag helt slut har svårigheter att sitta på vanliga stolar men med lite mera vila så kommer det nog att ordna sig om någon dag. Imorgon ska vi iväg och handla, har skrivit en liten inköpslista och gjort matlistan för veckan. Inte några anvancerade grejer men lättlagat och gott.

Årets första grillning kommer att göras på lördag med några kära vänner, har verkligen cravings på grillad majs, chilli beaneise, chilimarinerat kött och potatis med chili på. Gott gott gott, vi åt det 50% av hela sommaren förra året.

Det är så lätt att bestämma vad som ska göras, men ibland tycker jag att jag är snäll när jag låter andra få tillfälle att bestämma. Önskar att man visste vad andra tänkte ibland, så man kunde underlätta så mycket som möjligt för dom, fast samtidigt skulle det säkert bli svårare att bestämma.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag är kraftigt förvirrad nu haha... har vi bokat in lördag som grillning eller har du planer med andra? :) haha som sagt min hjärna är super förvirrad just nu hihi

2010-05-04 @ 09:48:10
Postat av: jessica

magbilder?!!!?

2010-05-04 @ 15:11:53
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0