Dag 20

Träning
Ja blir tre veckor imorgon, nu har jag en tävlig med PeLias moster Jenny, vem som går ner mest på två månader. Jag har än så länge gått ner tre kilo bara, på tre veckor, men jag vill fan vinna så. Däremot är kroppen emot mig börjar känna mig lite sjuk, men kurerar mig med lite nässpray och halstabletter och hoppas att kroppen är med på noterna.

Mot mig själv
- 3 kg

Tävling Jenny börjar nu!

Mat i veckan blir panerad torsk, kyckling, räksallad, risifrutti, gröt. Hatar att äta ensam, verkligen hatar så middagarna består mest av 1/3 gurka, 1 tomat lite räkor och feta ost. Idag blev de lite knepigt då Peter släktingar komme förbi och dom hade med sig fika. Kunde inte stå emot, vill verkligen undvika de söta på veckorna och unna mig något på helgen istället. Ikväll när jag kände godis suget så ställde jag mig på träningsmaskinen istället ca 15 minuter istället för att äta. De är ju mest kvällarna som är jobbig då jag blir så sugen just då.

Hade vilodag idag från promenaderna men imorgon ska jag och PeLias ut på en 6km promenad som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0