Dag 22

Pilias ligger och sover, han är så himla duktig. Igår och idag somnar vid 20:00. Lilla syster har varit här och nu är jag ensam kvar. Peter har en dag kvar på arbetsveckan sedan blir de helg.

Imorgon ska vi väga lilleman, men vet ungefär va han väger, vi vägde honom med kläderna på, på öppna förskolan idag.

Vikt 5500g
ca längd 59 cm

Shit va lillkillen växer kollade mina mått och jag var 62 lång när jag var 3 månader och jag vägde 5500g när jag var 2,5 månader. Tror han kommer väga betydligt mycket mer. Men när jag komme ut vägde jag typ 1 kg mindre än va han gjorde så har ju betydelse också.

Fick fin besök av lilla syster/lilla moster Malin idag vi åt torsk middag och såg idol.

Dessutom var familjen på öppnaförskolan idag också, mycket mysigt, målade gipsfgurer och surrade av oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0