Dagens baby Outfit H&M

Ilias i sina lite förstora jeans och en perfekt barbapappa body


Idag hade jag tänkt åka in till stan men vet inte om jag har så stor lust nu, kanske för att hälsa på mormorsmor om Ilias mormorsmor vill följa med men hon skulle jobba till 13 så tills dess händer hemskt lite vi ska gå ut så fort lill-farbrorn har ätit lite mat.

Ilias åt vid halv åtta igår trodde verkligen han skulle somna då men han somnade utan tutte i vagnen utan några protester halv tio. Sedan vaknade jag 05:20 imorse när peter klev upp och grabben hade inte vaknat så då gav jag honom mat efter lite morgon mys med hans Pappa.

Kommentarer
Postat av: jenny

känner du ingen pepp på att komma in till stan? :(

2010-09-02 @ 08:09:57
URL: http://tokie.blogg.se/
Postat av: malin

gu va stor moster älskling har blivit :)

2010-09-02 @ 21:44:38
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0