Himelens trött

Ja de senaste dagarna har jag varit jätte trött inte så konstigt egentligen eftersom jag var uppe jätte länge i söndags och mysade med Peter och i lördags då vi var hos mamma blev klockan halv två innan vi klev somnade. Eftersom Peter jobbar tar jag lilleman på morgonen de är ju mera rättvist hans sömn är lite viktigare. Men igår var han faktiskt lite snäll och tog Ilias på natten.

Ilias vaknar numera bara en gång per natt och jag tror att han skulle kunna sova hela natten nu. Igår somnade han klockan 20 och sov till klockan 5 imorse jag vaknade gav tutten och gick för att göra lite ersättning. När jag då kom tillbaka så sov han, väcke honom ändå och gav honom de han ville ha. Ja menar han hade ändå inte ätit sedan klockan 19 nästan 10 timmar mellan, så de kändes mera värt. La honom sedan i sängen där han somnade av en halvtimma sedan så börja han vakna igen. Skrattar och pratar hur mysigt som helst att vakna av de på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0