Måndag med syster

Ilias sov hela natten från klockan 21 till 06:30 sedan på så var han inte dödshungrig heller. Han kunde till och med ligga i vagnen medan jag gjorde iordning maten. Mitt go skräp!

-4kg på veckor eller ja de fattas 2 hg

Helgen unnar jag självklart mig själv att få äta men som kanske tidigare sagt inte några överdrivna mängder.

Syster är här, hon komme igår just när Ilias skulle få kvällsmålet så hon fick ge honom det. Hon hade varit på ikea i Haparanda så nu fick jag lite grejer som jag behövde till skötbordet, Ilias fick en grodan snuttis, haklappset med tallrik. Jag beställde också en stång till köket med krokar så man kan hänga upp lite av varje på.

Studera, ja nu ska kanske läsa lite ämnen. Har sökt 3 ämnen som jag tänkte skulle vara roligt att läsa. Psykologi, Historia och Relgion är dom ämnen jag kände mig sugen på att läsa medans jag är hemma. Peter är ju jätte engagerad och stöttar mig till fullo och de krävs ju att han är med på noterna om jag ska kunna läsa också. Kursen startar i november så vi får se va som händer fram tills dess.

Idag ska jag ringa till comfort se va dom säger ang badrummet, fick ju en offert som såg bra ut. Måste bara kolla va man kan få för pris om man köper möblerna via dom annars ska vi kolla på några andra ställen. Har bestämt mig för de mesta nu men jag vill ju har de till rätt pris när de kommer att gå på en hel del.

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hur kunde du få honom att sova så länge?

2010-09-13 @ 16:51:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jessica - Hairdesigner

duktig du är :D du vinner ju lätt tävlingen!

2010-09-14 @ 21:19:43
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0