Fredag v38+3

Ja igår har mormor, moster och kusin varit förbi en snabbis. Jag fick bjuda på mina goa kakor och bullar så jag känner mig nöjd. :) Peter beställde pizza så vi slapp laga något avancerat, onyttigt men gott vill jag lova.

För övrigt är vi klar med källaren nu, allt är målat så nu ska vi bara haft lite mera vajer så vi kan hänga upp lite mera tyg. Bära ner Peters hylla sedan är vi som klara där, dörrarna behöver förståss lite färg men de blir ett höstprojekt.

Har fått de resterande bilderna från fuji, så nu fattas bara fakturan och förstorningarna. Dock så funderar jag på att beställa bilder från proprint nu, de är ju ca 850 bilder till som ska framkallas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0