Vägde och längd, överaskning

Ilias vägde 5347g idag, läkar undersökningen gick super bra han var 59cm lång så jag mätte inte så fel härom dagen med tumstocken. Efter läkarbesöket så åkte vi in till stan för att Peter behövde en ny telefon, han laddar inte riktigt som han ska, så jag föreslog att vi skulle och köpa en. Väl på affären så fans den inte i lager och då tyckte han att jag skulle få en ny telefon så kunde han ta min gamla. Hör och häpna jag unnade mig det idag.

En Nokia 5330 tror jag den hette med massa lull-lull galet glad.

Vi strosade vidare och Ilias fick lite nya fina kläder bla en kizz body, jag fick också lite nytt, välbehövt kan jag mena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0